September challenge day 6. TAG 10 t/m 1.

Hoi allemaal!
Vandaag een tag! Namelijk de 10 t/m 1 tag!
Ik zag hem bij borntobemariska, en ik vond hem zo leuk dat ik hem heb overgenomen! (het spijt me trouwens dat ik er geen leuke  foto's bij heb gedaan, maar het was al laat toen ik deze post maakte.)
 
10 dingen over mij

crazy, is zichzelf, houdt van haar kat, lacht soms om haar eigen grapjes, verlegen, is soms 
onzeker, is verslaafd aan zoute drop, heeft een krantenwijk, wil journalist worden, heeft slotjes.
  
9 dingen die ik niet leuk vind
pesten, als er gescheld wordt met ziektes, ruzie, regen, chippende nagellak, bad hair day, 

vroeg opstaan, roddelen, spinnen.

8 dingen die ik leuk vind

fotograferen, dansen, zingen, met vriendinnen afspreken, bloggen, robert pattinson, lachen, 
naar een pretpark gaan.

7 plekken waar ik graag ben

thuis, de bioscoop, het zwembad, bij vriendinnen, in het dorp, het strand, frankrijk.
 
6 manieren om mijn hart te winnen

grappig zijn, betrouwbaar zijn, lief zijn, aardig zijn, me respecteren, schattig zijn.

5 plekken waar ik nog heen wil

Amerika, Afrika, Parijs, Italiƫ, Op wintersport
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
mijn familie, mijn vrienden, elmo (mijn kat), volgers


3 van mijn lievelingsliedjes.
stay-miley cyrus, beautiful-
christina aguilera, lazy song-bruno mars

2 wensen

Heel gelukkig te worden, en door te gaan met bloggen en meer bezoekers te krijgen

1 laatste woord.BeYourSelf!


Nou, dit was de 10 t/m 1 tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xAnn'



1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!