September challenge day 3. Back to school

Hoi allemaal,

Nu ik dit typ, ben ik net voor de eerste keer van het schooljaar weer naar school geweest. (28 augustus).
Ik hoefde alleen maar mijn rooster op te halen, maar ik moest wel weer mijn wekker zetten en om 7 uur opstaan. Nouja, op een normale schooldag is dat om half zeven...;( Blehh.







Ik ging dus naar school en was best zenuwachtig, benieuwd bij wie ik in de klas kwam. Ik zit nu in havo 2, eindelijk! Geen brugger meer! Toen we (een vriendin en ik) bij school aankwamen moesten we in de aula gaan zitten van de bovenbouw. De mentor(s) gingen alle namen opnoemen. En gelukkig kwam ik bij die vriendin in de klas en nog een paar die ik kende.....  





















We gingen in de klas een uh namenspel doen. Moesten we in een rij staan op alfabetische volgorde staan op achternaam, haha. Daarna kregen we informatie, blablabla. En toen gingen mijn vriendin en ik weer terug to home. Morgen dus weer om half 7 opstaan en weer huiswerk krijgen. Bah.
Ik blijf wel gewoon bloggen (every day). In september dus de september challenge. Meer info over deze challenge klik HIER.
En wil je nog meedoen met de header wedstrijd? Klik HIER.

Doegg!
xAnn'




2 opmerkingen:

  1. Succes op school Ann.

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award.

    Neem gerust een kijkje op: http://weeklynailswithk.blogspot.be/

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes op school!
    Ik moet morgen weer naar school :O.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!