Liebster award!


Hoi allemaal!

Ik ben maar liefst door 4 mensen genomineerd voor de liebster award. Maar omdat ik dit natuurlijk maar 1 keer kan doen, kies ik voor http://weeklynailswithk.blogspot.nl omdat zij mij het eerst nomineerde.
Lees snel verder, want misschien ben jij wel genomineerd!


Er zijn een aantal regels aan verbonden;

1) Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat
2) Je moet 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht
3) Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren
4) Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post
5) Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten
6) Je mag niet terug genomineerd worden

11 dingen over mezelf;

1. Ik heb een krantenbaantje.
2. Ik zit in 2 havo.
3. Ik haat spinnen.
4. Ik kijk elke avond naar gtst.
5. Ik zit op urban streetdance.
6. Ik hou van zoute drop, mmmmm.
7. Ik ben niet goed in wiskunde, wel in talen.
8. Ik ben 1.75, best lang dus ...
9. ik haat regen.
10. Ben soms onzeker.
11. Ik hou van cupcakes versieren!

Het beantwoorden van de vragen van 'weeklynailswithk';

1) Hoe oud ben je? Ik ben nu 13 jaar en word op 10 december 14!
2) Waarom blog je? Omdat ik het heel erg leuk vind om over make-up en andere dingen te schrijven! :)
3) Waar gaat je droomreis naartoe? Eigenlijk wil ik naar heel veel landen gaan, dus het liefst ga ik de hele wereld rond!
4) Heb je broers of zussen? Ja, een zusje van 12!
5) Wat is je voornaamste bezigheid tijdens de week? School en huiswerk! Saai he? Maar in mijn vrije tijd blog, dans, zing en fotografeer ik graag!
6) Wat is je favoriete nagellakkleur? Rood en bruin/grijs tinten vind ik altijd wel mooi!
7) Welke blogs vind je het leukst? Hier kan ik dus echt geen antwoord op geven, ik heb zoveel blogs waar ik elke dag wel een kijkje op neem. Vooral lees ik vaak wat onbekendere blogs!
8) Wat is je favoriete dessert? Chocolade mousse! Heerlijk!
9) Hoeveel tijd spendeer je aan je blog?  Ongeveer 1 à 2 uur per dag! Ik heb gewoon echt niet meer tijd!
10) Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Lekker chillen met vrienden en nog veeeeel meer!
11) Verkies je acrylverf of nagellak om je nagels te versieren? Ik heb eigenlijk nog nooit acrylverf voor mijn nagels gebruikt, dus ik weet het niet zo goed! :)

De meiden die ik nomineer:

-lenette12345.blogspot.nl

-inspiredby-beauty.blogspot.nl

-iverlaan.blogspot.nl

-beautylipss.blogspot.nl

-eyepolish.nl

-loveitlight.blogspot.nl

-mybestlifetime.blogspot.nl

-celslove-naaien.blogspot.nl

-citieswithtaste.blogspot.nl

-maisonfashionbyj.blogspot.nl

-redrosesfashion.blogspot.nl

De vragen voor de mensen die ik nomineer;

1. Heb je een huisdier?
2. In welke klas zit je?
3. Wat is je grootste beauty-blunder?
4. Hoe kom je op de naam van je blog?
5. Wat wil je later worden?
6. Wat is je favoriete make-up merk, als het gaat om budget merken?
7. Op welke datum ben je jarig?
8. Welk make-up product kan jij echt niet missen?
9. Hoeveel tijd per dag besteed je aan je blog?
10. Wat zijn je hobby's?
11. Waar kan jij 's nachts wakker voor gemaakt worden?

 Dat was het!
xAnn'

5 opmerkingen:

  1. Zeker kan je meedoen zonder twitter!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik vind het écht ontzettend lief dat je me hebt genomineerd! Maar ik zet dit soort dingen liever niet op mijn blog! Sorry! Wel echt super lief van je!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!