Give away!! Win 2 heerlijke neusmaskers van vivi-clothes.nl!

                                                                                                               

























Hoi allemaal!

Na mijn winactie die ik vorige week online heb gezet, (Klik hier) heb ik vandaag weer een super leuke give away voor jullie in samenwerking met vivi-clothes.nl! Een tijdje geleden reviewde ik een paar producten van vivi-clothes, (nog niet gezien? Klik hier!) en ik mag voor jullie 2 neusmaskers weggeven! Deze neusmaskers zijn van chinese natuurlijke ingrediënten en dus goed voor je huid!
Lees snel verder voor meer informatie!
Wat moet je doen om kans te maken?

-Volg vivi-clothes op twitter, facebook Of hyves!
-Vermeld deze winactie op je blog!

Wat kun je doen om extra kans te maken?

-Volg me op bloglovin' +1
-Volg me op gfc +2
-Stuur een mailtje naar; ilikethisway@live.nl met daarin een paar ideeën voor artikels +1
-Stuur een mailtje naar; ilikethisway@live.nl, en zet daarin waarom jij deze give away wil winnen +2



Zoals je kan zien hoef je er niet zo heel veel voor te doen! En je kan natuurlijk ook winnen als je de extra dingen niet hebt gedaan, maar de kans dat je wint wordt dan wel kleiner omdat je minder vaak ingevoerd wordt in de fruitmachine!

Heb jij nog niet meegedaan met mijn andere winactie? Klik HIER! ;)

Ik zou zeggen, doe mee!
En neem eens een kijkje op; vivi-clothes.nl!

xxxAnnika

3 opmerkingen:

  1. Hey Annika,
    Leuke winactie, ik doe mee!
    Ik volg vivi-clothes nu op facebook.
    Ik zal in mijn volgende blogpost onderaan neerzetten dat ik mee doe met je winactie en daar een linkje bij! ;-)

    Ik ga je nu een mailtje sturen met ideeën, en een mailtje waarom ik deze winactie moet winnen!

    Heel veel liefs, Maruschka
    Womanexclusive.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe zelf niet mee, maar ik wens iedereen veel succes!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!